zaterdag 25 juni 2016

Triceratops

Deze knuffel is gehaakt met haaknaald 2,5 en ik heb er sokkenkatoen voor gebruikt. Werkt heel fijn. Het leuke hier van is dat ik maar één knot van 100 gram nodig heb gehad. Door de kleurverloop kreeg ik op die manier verschillende gekleurde lapjes. Met hier en daar afgewisseld met effen groen en effen paars katoen, gaf het nog meer effect aan de knuffel.

Het wordt de nieuwe mascotte van mijn fitnessgroepje. Ben benieuwd hoe zij/hij gaat heten. Het patroon is van Heidi Bears via Etsy.

Hoewel het een hele goede beschrijving is met bijbehorende foto`s, was het voor mij toch nog een heel gepuzzel. Zal ook wel komen omdat het een Engels patroon is. Ik ben toen maar volgens de foto`s gaan werken en dat ging een stuk beter. Ik vind het een poepie.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten